Kolding Nakkeklinik holder lukket i uge 14.

På grund af kursus holder Kolding Nakkeklinik lukket  i uge 14,  og er tilbage igen onsdag den 11 april med frisk viden om og færdigheder i manuelle mobiliserings-og manipulationsteknikker.
Er du interesseret i en tid i uge 15 kan jeg dog stadig kontaktes på telefon 23233109- indtal navn og nummer og jeg vil ringe tilbage til dig hurtigst muligt.

Juletilbud fra Kolding Nakkeklinik

Kolding Nakkeklinik er i julehumør og giver halv pris på første behandling for de næste tre, der booker online.

Spar op til 325 kr.

3 gode råd ved nakkesmerter

Døjer du med nakkesmerter, er her 3 enkle råd, du måske kan drage nytte af:

1. Undgå eller minimer stress – det øger følsomheden i nervesystemet, betændelse i kroppen og dermed smerterne.
  2. Bevæg dig så meget og så varieret, du kan, men undgå at gøre noget, som  forværrer smerterne i lang tid bagefter. Det kan holde smerterne ved lige.
  3. Undgå at sidde for længe i samme stilling   især med hovedet bøjet over en tablet eller mobiltelefon.

Få det undersøgt af en fagperson, hvis du er meget bekymret for dine smerter, eller hvis du oplever tilbagevendende smerter.

Læs mere om forebyggelse og behandling på www.koldingnakkeklinik.dk

Sidste Chance For At Benytte Sig Af Rabat På Kolding Nakkeklinik

Uge 40 er sidste chance for at benytte sig af Kolding Nakkekliniks rabattilbud til studerende og pensionsister, hvor du kan spare op til 150 kr. på første konsultation.

Desuden gælder rabatten også alle efterfølgende behandlinger indtil behandlingsforløbet afsluttes.

Der er enkelte ledige tider på tirsdag den 3. oktober.

Gå ind på hjemmesiden www.koldingnakkeklinik.dk for mere information og for onlinebooking.

Søren Thomsen

Rabat til studerende og pensionister.

SPAR op til 150 kr. på fysioterapi på Kolding Nakkeklinik.

Kolding Nakkeklinik vil gerne fejre det nye navn og den nye hjemmeside, og tilbyder derfor rabat på alle undersøgelser og behandlinger frem til 1. oktober 2017 for studerende og pensionister. Læs mere om dette på min hjemmeside www.koldingnakkeklinik.dk